Veel gestelde vragen
Hoe reserveer je een parkeerplek?
Heel eenvoudig: surf naar brusselsairport.be, geef je inrij- en uitrijmoment in en je wordt doorgestuurd naar Interparking. Daarna krijg je meteen een prijsoverzicht en kan je je gegevens verder aanvullen.
Moet ik vooraf betalen?
Ja, voor P3 Holiday, P Reservation Zone, P Discount 1 en 2 betaal je op voorhand. Voor P1 Fast Zone, P1 VIP en Parking Lock kan je later betalen.
Kan ik wijzigen, verlengen of annuleren?
Ja, dat kan. Alle info en voorwaarden vind je op de website van Interparking.
Geen boekingsbevestiging ontvangen?
Check eerst je spam of ongewenste e-mail. Nog steeds niets gevonden? Contacteer Interparking via brusselsairport@interparking.com of bel +32 2 549 54 10.
Kan ik zonder reservering parkeren?
Ja hoor, dat kan. Wil je gegarandeerd een plekje? Dan raden we aan om op voorhand te reserveren.
De parking is volzet. Wat nu?
Ook als het druk is, vind je altijd wel een plekje. Misschien wat verder van de terminal, maar altijd bereikbaar. Heb je gereserveerd? Dan mag je sowieso binnen, ook als er ‘volzet’ staat.
Tijdens piekmomenten kan het zijn dat je op een andere locatie parkeert. Een gratis shuttle brengt je snel naar de terminal.