Support Services Manager Dirk Hoornaert

Di rk Hoornaert stond als Support Services Manager mee aan de wieg van Connector. De opening van het gloednieuwe gebouw zal zorgen voor een ongeëvenaarde passagiersbeleving, mede dankzij de vernieuwingen op vlak van screening.

Na de opening van Connector zullen onze passagiers gescreend worden aan het begin van de process flow, dus voor de winkelzone. “Dat geeft de ontspannen passagier niet alleen de tijd om te genieten van een mooi uitzicht en een ongelooflijk knappe omgeving, maar vooral ook de tijd om zich te laten verleiden om te gaan winkelen in de meest spectaculaire en mooiste shop van ons land”, zegt Dirk.

“De signalisatie in Connector is sober, maar tegelijk stijlvol en dat geldt evenzeer voor de passagiersbegeleiding. Vanuit de ervaring die bestaat op de bestaande platformen zullen we onze passagiers op een georganiseerde en gestructureerde manier langs een enorm screeningplatform sturen.” Het platform zal uitgerust zijn met splinternieuwe state-of-the-art screeningmachines en is ontworpen om de passagiersflow verder te optimaliseren.

Dirk is trots op het resultaat dat zijn ploeg samen met de andere teams heeft neergezet: “Het samengaan van werf- en passagiersflows is geen sinecure. Eigenlijk hebben we de beste passagiers ter wereld, want ongeacht de soms rare bochten waarin we ze tot nu toe noodgedwongen hebben laten lopen zijn er opvallend weinig klachten geweest. Bovendien zijn we erin geslaagd om ondanks de strikte deadlines, beperkte budgetten en vele hindernissen, net op tijd een mooi eindresultaat neer te zetten.”

De eerste mijlpaal is bereikt, aldus Dirk. De volgende uitdaging is ook de passagiersflow van de B-pier via Connector te laten lopen. Dat betekent nieuwe partners en meer geautomatiseerde processen, nieuwe deadlines en meer strikte budgetten. “Laat maar komen!”, besluit Dirk.
Disclaimer - © Brussels Airport Company