Brussels Airport onthult zijn nieuwe merk en logo

17 januari 2014

Gisterenavond onthulde Brussels Airport zijn nieuwe merk en logo in aanwezigheid van Staatsecretaris voor Mobiliteit Melchior Wathelet en vertegenwoordigers van de verschillende luchtvaartmaatschappijen, handlers, commerciële en andere partners.

De medewerkers van luchthavenuitbater Brussels Airport Company kregen het nieuwe logo al in de namiddag te zien.

Het nieuwe logo sluit perfect aan bij de strategie van Brussels Airport. De hoekstenen ervan zijn klantgerichtheid, service en bereikbaarheid.

Het logo bestaat uit een gestileerde letter B voor « België en Brussel » die kan gezien worden als een vogel in volle vlucht, symbool voor de luchtvaartsector en het dynamisme, maar ook als een hart. Een hart, dat onze passie voor onze klanten verbeeldt. De rode kleur staat voor de menselijke, persoonlijke en warme kant van de luchthaven en voor de typische gastvrijheid die België kenmerkt.

De baseline ‘the heart of Europe’ beklemtoont dan week het unieke karakter van Brussels Airport als luchthaven van de hoofdstad van Europa.

 




 

<< Terug naar Overzicht
Disclaimer - © Brussels Airport Company