Operationele communicatie

Bij Brussels Airport streven we ernaar onze klanten goed geïnformeerd te houden over de ontwikkelingen op onze luchthaven. Een van de belangrijkste communicatiekanalen voor de luchthavengebruikers is het Brussels Airport Extranet. Daarnaast hebben we ook de operationele blogberichten (slecht weer, file op de toegangswegen, pannes, stakingen...) die per mail worden gestuurd.

Wat is dat Extranet nu? 
Het Extranet is een online platform waar gebruikers, die een login en een paswoord aangevraagd hebben, allerhande nuttige informatie terugvinden. Gebruikers kunnen er de operationele status van de luchthaven, verslagen van meetings en (operationele) handboeken consulteren. 

Begin 2014 werd het Extranet uitgebreid met een hoofdstuk commerciële informatie met inbegrip van contactpersonen en openingsuren. 

Een derde hoofdstuk is voorbehouden voor grote projecten zoals Connector.


Toegang aanvragen
 

  1. Wenst u de operationele blogberichten per mail te ontvangen?
    Via uw contactpersoon bij Brussels Airport kan u zich laten toevoegen op de mailinglijst. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen airside en landside (terminal) berichten.

  2. Wenst u een login en paswoord aan te vragen voor het Brussels Airport Extranet?
    Klik op understaande button voor meer informatie.  

 

Disclaimer - © Brussels Airport Company